Postupak vrednovanja kvalitete studiranja od strane studenata

SVI POSTUPCI VREDNOVANJA NA SVEUČILIŠTU I AKADEMIJI POROVODE SE UZ SLJEDEĆA PRAVILA:

  1. Anketa je anonimna.
  2. Anketa je dobrovoljna.

Obrazac Odluke Akademije o načinu provođenja ankete (potrebno je preuzeti)

POSTUPAK STUDENTSKOG VREDNOVANJA NASTAVNOG RADA

CILJ POSTUPKA je ispitati percepciju studenata o nastavnom radu nastavnika i suradnika na pojedinom predmetu, steći uvid u eventualne probleme s kojima se susreću te uvid u studentsku percepciju načina unaprjeđenja nastave.

OPIS PROVEDBE POSTUPKA Postupak provodi Centar/Ured za kvalitetu u suradnji sa Odborom Akademije. Postupak je detaljno opisan u Pravilniku o postupku studentskog vrednovanja nastavnog rada na Sveučilištu u Splitu. Vrednovanje se provodi putem anketnih upitnika. Uz anketni upitnik dolaze i upute anketaru za provedbu postupka anketiranja studenata. Anketni upitnik preveden je i na engleski jezik, pa je omogućeno jednakim postupkom provesti vrednovanje i među stranim studentima.

Postupak čine sljedeće aktivnosti:

  1. Donošenje Odluke o načinu provedbe postupka vrednovanja

ODGOVORNI: Odbor, prodekani za nastavu, administrativna tajnica

OPIS POSTUPKA: Odbor i prodekani za nastavu odlučuju zasebno za svaki semestar o načinu na koji će se provesti anketa, papir olovka ili slanjem poveznica za pristup anketi na adrese elektroničke pošte studenata. Voditelj Odbora sastavlja Odluku i šalje je na protokol administrativnoj tajnici.

  1. Prikupljanje i provjera podataka za provedbu vrednovanja

ODGOVORNI: Odbor, Studentska referada Akademije, Predstojnici odsjeka, Nastavnici

OPIS POSTUPKA: Odbor obavještava studentsku referadu o načinu i vremenskom roku dostave podataka. Studenska referada izrađuje podatke i šalje ih predstojnicima odsjeka na provjeru. Nakon provjere podataka od strane predstojnika, referada podatke za sve studijske programe dostavlja voditelju Odbora za kvalitetu koji iste, zajedno sa Odlukom o načinu provođenja ankete, šalje Uredu za kvalitetu Sveučilišta u Splitu.

  1. Informiranje studenata i nastavnika o postupku

ODGOVORNI: Odbor, web administrator, predstojnici odsjeka, administrativna tajnica, Studentski zbor.

OPIS POSTUPKA: Obavijest o vremenu i načinu provođenja ankete objavljuje se na mrežnoj stranici Akademije, facebook stranici Akademije i Studentskog zbora i po potrebi se u tiskanoj formi postavlja na oglasne ploče svih lokacija Akademije.

  1. Anketiranje studenata

ODGOVORNI: Odbor, predstojnici odsjeka, Studentski zbor, studenti-predstavnici studijskih godina i /ili studija.

OPIS POSTUPKA: način provedbe postupka anketiranja  Odbor dogovara sa  predstojnicima odsjeka, Studentskim zborom i studentima-predstavnicima studijskih godina i /ili studija.

DINAMIKA PROVOĐENJA POSTUPKA:  Semestralno

ODGOVORNI:  Ured za kvalitetu, Centar za unaprjeđenje kvalitete, Odbor Akademije

REFERENTNI POKAZATELJ:

ZA AKADEMIJU: Izvještaj o provedenom studentskom vrednovanju nastavnog rada usvojen na sjednici vijeća Akademije; Izvještaj o loše ocjenjenim nastavnicima za dekana;  Proveden razgovor dekana s loše ocjenjenim nastavnicima; Predložene mjere za poboljšanje provedbe postupka i s usporedbama s rezultatima iz prethodnih akademskih godina.

ZA SVEUČILIŠTE: Izvještaj o provedenom studentskom vrednovanju nastavnog rada s predloženim mjerama za poboljšanje i s usporedbama s rezultatima iz prethodnih akademskih godina usvojen na sjednici vijeća Centra i Senata.

JAVNOST REZULTATA:  Akademija javno objavljuje zbirne rezultate za vrednovani semestar i usporedbu rezultata Akademije sa Sveučilištem. O načinu objave rezultata na Sveučilištu odlučuje rektor.

Odbor za kvalitetu može samostalno i/ili  na inicijativu  Uprave  i /ili Studentskog zbora pripremiti i provesti specifične ankete za studente. O cilju, provedbi i dinamici postupka te pokazateljima i javnosti rezultata specifičnih anketa za nastavnike i suradnike Odbor donosi odluku zasebno za svaki postupak.

Anketni upitnik - studentsko vrednovanje nastavnog rada

 

POSTUPAK STUDENTSKOG VREDNOVANJA RADA STRUČNIH I ADMINISTRATIVNIH SLUŽBI TE DRUGIH VIDOVA STUDENTSKOG ŽIVOTA

CILJ POSTUPKA  je utvrditi zadovoljstvo studenata radom stručnih i administrativnih službi te zadovoljstvom različitim vidovima studentskog života (infrastruktura Akademije, knjižnica i prostor za učenje Akademije, Sveučilišna knjižnica, studentska referada, uprava Akademije, studentski zbor Akademije, studentski smještaj, studentska prehrana, kulturno-umjetnički sadržaji, sport i rekreacija, zdravstvena zaštita, međunarodna suradnja i ured za osobe sa invaliditetom) kako bi se ukazalo na potrebe i mogućnosti poboljšanja kvalitete rada stručnih i administrativnih službi te organizacije i realizacije ostalih vidova studentskog života.

OPIS PROVEDBE POSTUPKA

Postupak ispitivanja studentskih stavova o navedenim službama/segmentima rada Akademije ili Sveučilišta provodi Centar za unaprjeđenje kvalitete/Ured za kvalitetu u suradnji s Odborom Akademije.

Vrednovanje se provodi kod studenata preddiplomskih, diplomskih sveučilišnih studija, integriranog preddiplomskog i diplomskog studija osim za studente završnih godina.

Anketa se provodi elektroničkim putem, a pristup anketnim upitnicima moguć je na dva načina i ovisi o odabiru Akademije:

  • Ured za kvalitetu Sveučilišta u Splitu šalje svakom studentu na njegov e-mail poveznicu (link) preko kojeg student pristupa ispunjavanju ankete.
  • Ured za kvalitetu Sveučilišta u Splitu dostavlja šifre voditelju Odbora e-mailom u PDF obliku uz upute za ispunjavanje ankete.

Postupak čine sljedeće aktivnosti:

  1. Donošenje Odluke o načinu provedbe postupka vrednovanja

ODGOVORNI: Odbor, administrativna tajnica

OPIS POSTUPKA: Odbor odlučuje zasebno za svaku akademsku godinu o načinu na koji će se provesti anketa. Voditelj Odbora sastavlja Odluku i šalje je na protokol administrativnoj tajnici.

  1. Prikupljanje i provjera podataka za provedbu vrednovanja

ODGOVORNI: Odbor, Studentska referada Akademije

OPIS POSTUPKA: Odbor obavještava studentsku referadu o načinu i vremenskom roku dostave podataka. Referada podatke za sve studijske programe dostavlja voditelju Odbora za kvalitetu koji iste, sa Odlukom o načinu provođenja ankete, šalje Uredu za kvalitetu Sveučilišta u Splitu.

  1. Informiranje studenata o postupku

ODGOVORNI: Odbor, web administrator, predstojnici odsjeka, administrativna tajnica, Studentski zbor.

OPIS POSTUPKA: Obavijest o vremenu i načinu provođenja ankete objavljuje se na mrežnoj stranici Akademije, Facebook stranici Akademije i Studentskog zbora i po potrebi se u tiskanoj formi postavlja na oglasne ploče svih lokacija Akademije.

  1. Anketiranje studenata

OPIS POSTUPKA: Odbor Akademije organizira podjelu šifre pomoću koje student pristupa ispunjavanju ankete ukoliko se odluči za način provedbe pod 2. Postupak se provodi na način da studenti pristupaju bazi podataka u Evasys-u, putem web preglednika Internet Explorera ili Mozilla Firefoxa na sljedećoj poveznici: http://evasys.unist.hr/evasys/online/  . Studenti upišu zaporku koju su prethodno dobili i počnu ispunjavati anketu. Na kraju ispunjene ankete studenti kliknu Submit nakon čega kliknu U redu.

Obradu anketnih upitnika obavlja Ured za kvalitetu koristeći odgovarajući računalni program. Izvještaji sadrže grafičku usporedbu službi, sastavnice, segmenta, Sveučilišta te usporedbu s rezultatima prethodnog anketiranja ako su isti dostupni. Izvještaje dostavlja u elektroničkom obliku i to:

  • pregledni izvještaj za službe i segmente te sumarni izvještaj za Akademiju/segment dostavlja se dekanu Akademije i voditelju Odbora,
  • pregledni izvještaj za službe i sumarni izvještaj za Sveučilište dostavlja se voditelju Centra i Rektoru.

Sumarni rezultati za Sveučilište analiziraju se na sjednici vijeća Centra te se ako je potrebno predlažu preporuke i mjere za poboljšanje. Sumarni izvještaj za Sveučilište s preporukama i mjerama za poboljšanje voditelj Centra prezentira na sjednici Senata.

Dekan Akademije analizira dobivene rezultate za Akademiju/segment i predlaže mjere za unaprjeđenje te o tome obavještavaju pisanim putem Centar/Ured za kvalitetu. Anketni upitnik preveden je i na engleski jezik, pa je omogućeno jednakim postupkom provesti vrednovanje i među stranim studentima.

DINAMIKA PROVOĐENJA POSTUPKA: Postupak se provodi krajem akademske godine.

ODGOVORNI: Ured za kvalitetu, Odbor Akademije, Centar za kvalitetu.

REFERENTNI POKAZATELJ:  Izvještaji o provedenom vrednovanju dostavljeni u elektroničkom obliku: Voditelju Odbora za kvalitetu i dekanu Akademije, Voditelju Centra za unaprjeđenje kvalitete i Rektoru. Sumarni izvještaj o postupku vrednovanja s predloženim mjerama za poboljšanje i s usporedbama s rezultatima iz prethodnih akademskih godina prihvaćen na sjednici vijeća Akademije, Centara i Senata.

JAVNOST REZULTATA:  Sumarni izvještaj za Akademiju i usporedba sa Sveučilištem objavljuje se na mrežnim stranicama Akademije.

Anketni upitnik - vrednovanje rada stručnih i administrativnih službi te drugih vidova studentskog života

 

POSTUPAK STUDENTSKOG VREDNOVANJA CJELOKUPNOG STUDIJA

CILJ POSTUPKA  je utvrditi zadovoljstvo i stavove studenata o cjelokupnom studiju (općim uvjetima studiranja, administrativnim i stručnim službama, sadržaju i organizaciji studijskog programa, provedbi nastave i postupcima procjene znanja, odnosu nastavnika prema studentu, postupcima izbora mentora i izrade završnih/diplomskih radova, institucionalnoj potpori studiranju, odnosima između studenata, iskustvima sa stručnom praksom i suradnjom s nastavnim bazama te ostalim aspektima studiranja) kako bi se ukazalo na mogućnosti poboljšanja kvalitete cjelokupnog studija.

OPIS PROVEDBE POSTUPKA Postupak ispitivanja studentskih stavova o cjelokupnom studiju provodi Ured za kvalitetu Sveučilišta u Splitu (u suradnji sa Odborom Akademije  i studentskoj  referadi Akademije ) koristeći Anketni upitnik za studentsko vrednovanje cjelokupnog studija.

Vrednovanje se provodi kod studenata koji su završili preddiplomski sveučilišni studij, diplomski sveučilišni studij i integrirani preddiplomski i diplomski studij.  

  1. Prikupljanje i provjera podataka za provedbu vrednovanja

ODGOVORNI: Odbor, Studentska referada Akademije

OPIS POSTUPKA: Odbor obavještava studentsku referadu o načinu i vremenskom roku dostave podataka. Referada podatke za sve studijske programe dostavlja voditelju Odbora za kvalitetu koji iste šalje Uredu za kvalitetu Sveučilišta u Splitu.

  1. Provedba postupka

ODGOVORNI: Odbor, studentska referada Akademije.

OPIS POSTUPKA: Ured za kvalitetu na temelju dostavljenih podataka od voditelja Odbora Akademije priprema anketni upitnik i šifre za pristup ispunjavanju ankete i dostavlja ih voditelju Odbora mailom u PDF obliku uz upute za ispunjavanje ankete. Voditelj Odbora šifre šalje djelatniku referade. Djelatnici studentske referade Akademije studentu prilikom preuzimanja potvrde o završetku studija dodjele šifru (s kojom student pristupa ispunjavanju ankete) i upoznaju ga sa važnosti i ciljevima ispunjavanja ankete. Postupak se provodi na način da studenti pristupaju bazi podataka u Evasys-u, putem web preglednika Internet Explorera ili Mozilla Firefoxa na sljedećem linku: http://evasys.unist.hr/evasys/online/ . Studenti upišu zaporku koju su prethodno dobili od službenika referade i počnu ispunjavati anketu. Na kraju ispunjene ankete studenti kliknu Submit, nakon čega kliknu U redu.

Obradu anketnih upitnika obavlja Ured za kvalitetu Sveučilišta koristeći odgovarajući računalni program. Izvještaji sadrže grafički i numerički dio statističke obrade. Izvještaje dostavlja u elektroničkom obliku i to:

  • pregledni izvještaj za službe i segmente te sumarni izvještaj za Akademiju/segment dostavlja se dekanu Akademije i voditelju Odbora,
  • pregledni izvještaj za službe i sumarni izvještaj za Sveučilište dostavlja se voditelju Centra i Rektoru.

Sumarni rezultati za Sveučilište analiziraju se na sjednici vijeća Centra te se ako je potrebno predlažu preporuke i mjere za poboljšanje. Sumarni izvještaj za Sveučilište voditelj Centra prezentira na sjednici Senata.

Dekan Akademije analizira dobivene rezultate za studije Akademije te predlaže mjere za unaprjeđenje i o tome obavještavaju pisanim putem Centar/Ured za kvalitetu.

Anketni upitnik preveden je i na engleski jezik, pa je omogućeno jednakim postupkom provesti vrednovanje i među stranim studentima.

DINAMIKA PROVOĐENJA POSTUPKA: Postupak se provodi nakon obrane završnog/diplomskog rada, a obradu rezultata provodi Ured za kvalitetu Sveučilišta jednom godišnje.

ODGOVORNI: Ured za kvalitetu, Odbor i studentska referada Akademije.

REFERENTNI POKAZATELJ:  Izvještaji studentskog vrednovanja cjelokupnog studija dostavljeni u elektroničkom obliku: - Voditelju Odbora za kvalitetu dekanu Akademije; Voditelju Centra za unaprjeđenje kvalitete i Rektoru.

Sumarni izvještaj o postupku vrednovanja s predloženim mjerama za poboljšanje i s usporedbama s rezultatima iz prethodnih akademskih godina prihvaćen na sjednici Vijeća Akademije, Centara i Senata.

JAVNOST REZULTATA: Sumarni izvještaj za Akademiju i usporedba sa Sveučilištem objavljuje se na mrežnim stranicama Akademije.

Anketni upitnik - vrednovanje cjelokupne razine studija

 

 

Pdf za preuzimanje:

Postupci vrednovanja kvalitete studiranja od strane studenata