Pozivamo vas da se svojim radovima uključite u projekt izložbe
Imageination / Suvremena umjetnost i moda. Izložba se tiče
odjeće, tekstila, mode i kostima kao teme i medija u suvremenoj umjetnosti. Organizator izložbe je ULUPUH. Kustosica izložbe je Silva Kalčić.
Svoje radove u raznim medijima i područjima suvremene umjetnosti (poput slikarstva, kiparstva, arhitektonskih konstrukcija, ambijentalnih i prostornih instalacija, novih medija, performansa, happeninga, body-arta, procesualne i umjetnosti događaja, koji se tiču i uzimaju kao svoj materijal tekstil (draperiju, tkanje...), odjeću (modnu, anti-modnu, odjeću kao ready-made, kao kostim ili maska tj. kao potvrdu ili način promjene ili negacije identiteta) ili prisvajaju modne strategije poput omatanja, nabiranja,
catwalka, samoprezentacije, komunikacijskog jezika), molimo da nam dostavite u digitalnom obliku: kao jpg, tiff, pdf, ppt, avi ili word document format, s vašom kratkom (do 1800 znakova) biografijom i koncepcijom rada, s detaljnim tehničkim parametrima rada i načina postava. Molimo da aplicirate s najviše tri (3) rada.
Aplikacije se podnose isključivo online, putem prijavnice (
link), zaključno s 30. rujna 2013. Rezultati selekcije biti će objavljeni 4.10. na internetskoj stranici ULUPUH-a
www.ulupuh.hr. Izložba će se održati u Zagrebu, od 29.10. do 15.11.2013. i bit će popraćena studentskim radionicama.
Pravo na sudjelovanje na izložbi nije dobno, strukovno ili boravišno uvjetovano. Poželjno je, no nije uvjet, da rad nije do sad izlagan u Zagrebu.
Zahvaljujemo na suradnji.
Nazivom izložbe želi se asocirati na propalu hrvatsku modnu industriju za mlade, ali i vizualnu kulturu odnosno kulturu slike danas. Semiotika odjeće/odijela ovdje je razmatrana u značenju umjetničke poruke, umjetničko djelo transcedentira svojstvo fizičkog predmeta i priziva u gledatelja intencionalan stav – intencionalnost proizlazi iz njegova "sloja koji daje smisao".
Nitko nije izvan mode, koja je, kao i umjetnost, dio suvremene kulture no mnogi teoretičari mode danas insistiraju na strogoj razlučnoj definiciji mode i umjetnosti, kao post-postmoderni protiv-crossover. Moda je često u sinergiji s umjetnošću no tako da ostaje modom, primjerice Marca Jasobsa u suradnji s Murakamijem, koji Vouttonov monogram prožima s manga i neo-pop imaginarijem, srodnim radu Yoshimota Nare. Moda je, uostalom, smatrana previše povezanom s identitetom-identifikacijom nositelja, pa tako i statusnom, da bi je se moglo izlagati kao umjetnost dok još nije izašla iz mode. Suvremena umjetnost je iskustveni katalizator individualne slike stvarnosti života, kao i medij propitivanja novih (često alternativnih) mogućnosti za društvo.
Direktan link na tekst natječaja.