03. lipnja 2024.

Dizajnerska početnica: kKarikarure kod kK

Dizajnerska početnica: kKarikarure kod kK

Termin: subota, 08.06. od 10:00 do 12:00 sati
Mjesto: Umjetnička akademija, Zagrebačka 3, Split
Uzrast polaznika: osnovna škola (1.—4. razred)
Prijave i kontakt: dizajnerskapocetnica@umas.hr
Rok za prijave: petak, 07.06.2024. do 17:00 sati
Voditelji radionice: Studio Kazinoti & Komenda

Otkrijte umjetnika  u sebi i zabavite se stvarajući jedinstvene kolažne karikature! Na ovoj kreativnoj radionici, sudionici će imati priliku izrađivati karikature poznatih osoba iz javnog života, svojih heroja ili nekoga tko im je zabavan i smiješan.

Dizajnerska početnica je program kreativnih radionica za djecu i mlade pod vodstvom profesionalnih dizajnera iz različitih područja djelovanja. Kroz teme koje dizajneri-mentori odabiru u suradnji s voditeljem programa, polaznici i polaznice se na način prikladan svom uzrastu upoznaju s osnovama dizajna, ne samo kao vizualne djelatnosti, već i kao alata za kreativno, konceptualno i kritičko promišljanje svakodnevice.
Dizajnersku početnicu organizira Umjetnička akademija u suradnji s Hrvatskim dizajnerskim društvom i uz financijsku potporu Ministarstva kulture i Grada Splita.

- Dizajnerske početnice su prilagođene za sve zainteresirane,
bez obzira na prethodno znanje i iskustvo.
- Radionice su besplatne.
- Broj sudionika je ograničen.

Više o voditeljima radionice:
Kazinoti & Komenda je kreativni studio iz Splita. Povremenom kooperacijom Karla Kazinotija i Miše Komende započela je jedanaestogodišnja suradnja i permanentno partnerstvo. Karlo Kazinoti je naobrazbu završio na zagrebačkoj školi dizajna pri arhitekturi, a Mišo Komenda na splitskom UMAS-u. 2011. godine započeli su suradnju na natječaju portala Pogledaj.to za dizajn rokovnika. Osvojeno drugo mjesto na natječaju bilo je poticajno za nastavak suradnje. Par godina prije suradnje i partnerstva, Karlo Kazinoti je započeo rad na vizualnom identitetu Festivala Mediteranskog Filma Split koji je danas, sa svoji 14 godina plodnog djelovanja, postao snažan i prepoznatljiv kulturni brand grada Splita. Prvi veći angažman Miše Komende bio je rad na vizualnom identitetu sezona 2010./2011 i 2011./2012. u splitskom kazalištu lutaka. 2012. godine osvajaju prvu nagrada na natječaju Headers and Volleys portala Pogledaj.to. 2013. godine osvajaju. 2017. godine dobivaju priznanje Međunarodnog instituta za informacijski dizajn u Beču koji dodjeljuje ugledne nagrade IIID Award. Iste godine osvajaju i natječaj za vizualni identitet obnovljenog Vukovarskog vodotornja. Kroz godine djelovanja imali su iskustvo u radu na vizualnim identitetima, kampanjama, web stranicama, ambalaži, dizajnu plakata, signalistici, dizajnu publikacija i dizajniranju postava izložbi. Ipak, većina njihovog djelovanja usko je vezana za kulturu. U tom sektoru imali su zapaženu suradnju s većinom muzeja i kulturnih institucija uglavnom u gradu Splitu i široj okolici, ali i na području cijele Hrvatske (Muzej grada Splita, Etnografski muzej u Splitu, Arheološki muzej u Splitu, Muzej hrvatskih arheoloških spomenika Split, RaST Split, Prirodoslovni muzej Split, Stara gradska vijećnica-Split, Dani klasične gitare Split, MAG festival, Festival Ispod bine, Dani Nove Glazbe, Hrvatski dom Split, Infozona Split, Muzej Sinjske alke, Muzej grada Kaštela, PlatFORma Hvar, Festival dalmatinskih klapa-Omiš, Tvrđava kulture Šibenik, Vukovarski vodotoranj, Vukovarski barokni centar...).

Ciljevi
Kvalitetno obrazovanje Smanjenje nejednakosti Partnerstvom do cilja